ربات همه کاره‌ی ارزان

بلاگ ,

سلام دوستان!

یک شگفتانه کامل از ما برای شما ربات همه کاره ای را در سایت قرار دادیم که

با اون می تونید هر رباتی را خودتان بسازید

قیمت ارزان و مناسبی هم دارد.(چون فقط آموزش کاربری) این ربات تمام کارهای مربوط به دیوار و شیپور را برای شما انجام میدهد، در صورتی که خودتان طراحی و کانفیگش کنید.

در واقع ما با ارائه ی این ربات، به جای ماهی دادن به شما، چوب ماهیگیری به شما میدهیم تا خودتان ماهی بگیرید!

خیلی وقته منتظر ماهی ام

تا به حال ماهیگیری انجام داده اید؟! اگر تجربه ی ماهیگیری داشته باشید می دانید که این کار به ظاهر آسان ولی در باطن کار دشواریست و باید در این زمینه مهارت کسب کنید.

حال ما ربات همه کاره ای را در اختیارتان قرار دادیم که بتوانید با آن کلی ربات دیگر طراحی کنید. اما برای انجام این کار، علاوه بر اینکه نیاز دارید تا به زبان برنامه نویسی آشنایی داشته باشید، باید آشنایی کامل با سایت مقصدتان هم داشته باشید.

یعنی با تکنیک هایی مثل HTML , javascript  و Ajax که در هر سایت استفاده میشود، آشنایی کامل داشته باشید. که تک تک این تکنیک ها خود مباحث مفصلی هستند.

این فیلم 👇👇 ببینید که چی میشه!!!؟؟؟

ربات همه کاره اما ارزان

در کل ربات سازی، کار دشواریست.

نکته ای که وجود دارد این است که سایت های مقصد اصولاً علاقه ای به فعالیت ربات ها روی سایتشان ندارند و برای جلوگیری از فعالیت این ربات ها در سایتشان، تیم های بسیار حرفه ای و قوی ای را در زمینه ی برنامه نویسی به کار میگیرند تا با تلاش های شبانه روزی، مانع از فعالیت ربات ها شوند.

دخلتو میارم ربات لعنتی!!!

چون هدف برای این سایت ها، داشتن کاربران واقعی و همچنین ارائه ی خدمات با کیفیت و کارا برای کاربران می باشد.

در نتیجه سایت های مقصد مدام در حال بروز رسانی میباشند و شما هم ناچارید برای از کار نیافتادن رباتتان روی این سایت ها، همزمان با سایت مقصد، رباتتان را بروزرسانی و متناسب سازی کنید.

و این دلیل اصلی بالا بودن قیمت ربات های ماست.

حال اگر ما میخواستیم یک نرم افزار حساب داری بنویسیم و ارائه بدهیم، مطمئنا قیمت پایین تری برایش در نظر میگرفتیم زیرا اصول حسابداری سالهاست که تغییری نکرده است و برنامه نویسان حسابداری گه گاه ماژولی به نرم افزار اضافه میکنند و همان را برای سالیان درازی به شما میفروشند.

در حالی که ربات اینگونه نیست.

ربات مدام در حال تغییر است و بصورت مداوم باید بروز رسانی شود زیرا سایت مقصد مدام در حال تغییر است. از آنجایی که این سایت ها از تکنیک های ضد ربات سنگینی استفاده می کنند، در نتیجه رد کردن آن ها به همین سادگی نیست.

خسته ام از ساختن ربات های منقضی

پس کار طراحی ربات کار سختیست. زیرا:

  1. باید به زمان برنامه نویسی آشنایی داشته باشید.
  2. سایت مقصد مدام در حال تغییرر است و شما هم باید مدام رباتتان را بروزرسانی کنید
  3. برای انجام این کار ها باید یک سیستم قوی داشته باشید.

ممکن است برایتان سؤال پیش آمده باشد که چرا این ربات همه ی کاره ی ارزان را در سایت قرار دادیم؟

برای کسانی که کارشان برنامه نویسیست و در این زمینه مهارت دارند. آن ها میتوانند به جای پول دادن به ما، وقت زیادی بگذارند و ربات دلخواه خودشان را طراحی کنند!

ما حتی آموزش هایی هم در این رابطه به آن ها ارائه خواهیم کرد ولی در نهایت کانفیگ ربات ها با خودشان است.

ما به هیچ عنوان برای این ربات همه کاره، نه ضمانت آموزش داریم و نه ضمانت کارکرد کرک های شما.

شاید به اشتباه فکر کنید که ربات های داخل سایت را هم که خودتان تنظیم میکنید!

دوستان! محصولاتی که ما برای فروش گذاشتیم هیچ کدام نرم افزار کرک شده و خام نیستند که خودتان توانایی تنظیم آن ها را داشه باشید. آن ها ربات کامل هستند و شما فقط اطلاعات خاص خودتان را به ربات میدهید و او انجام میدهد. دیگر نمی آیید از اول آچار پیش گوشتی دست بگیرید و ربات را بسازید!

بیار رباتتو خودم میسازمش!

ربات را ما ساخته ایم و محصول نهایی ساخته شده را در اختیار شما قرار می دهیم که مدام هم بروز رسانی میکنیم تا کاراییش از بین نرود.

مانند ربات ارسال. 2 سال است که ما این ربات را به شما ارائه می دهیم و همچنان آن را بروز رسانی میکنیم. می توانید در کانال تلگرامی ما آن را مشاهده کنید!

و اما این ربات های همه کاره ای که ازش حرف میزنیم، در اینترنت به وفور یافت می شود که ما در اینجا چندتایی از آن ها را به شما معرفی کردیم.

در واقع به شما سر نخ را می دهیم، حال این گوی و این میدان. اگر فکر میکنید که میتوانید خودتان این کار را انجام بدهید و پول برای ربات های ما دادن را هزینه گزاف میدانید، بسیار خوب. حال می توانید با قیمت ارزانی، خودتان رباتی که خودتان طراحی کردید را داشته باشید.

چنانچه در دیدن ویدیو بالا مشکل دارید آنرا از اینجا دانلود کنید -------------------------------------
چنانچه در دیدن ویدیو بالا مشکل دارید آنرا از اینجا دانلود کنید -------------------------------------
سوالات متدوال

ببینید ما نماد الکترونیک داریم . نماد الکترونیک یک مرجع رسمی سایت ای نماد سر بزنید enamad.ir و اسم سایت ما را را سرچ نمایید(vasepar.com)

ما اولین شرکت ارائه دهنده نرم افزار و راه کار برای سایت دیوار بودیم (از 1396 )که سرلوحه کاری ما گارانتی خدمات چه در خرید چه در نصب چه در استفاده

اینماد واسپار را از پایین سایت چک کنید

 

 

خیر فرض بر اینه که شما تعداد زیادی سیم کارت دارید و می خواهید با ان ها اگهی بزنید بجای استفاده از گوشی و… مولتی سیم کارت استفاده می شود و همه

سیم کارت هایتان وارد دیوار شده برای همیشه در یکجا دارید

خیر دیوار به هیچ عنوان شماره مجازی قبول نمی کند فقط شماره موبایل قبول می کند

مولتی سیم کارت : کنار هم قراردادن تمامی سیم کارت ها وارد دیوار شده در یک پنل

 

تی اسپین : تولید متن عیر تکراری و زیبا  برای اگهی

 

انالیز : شناسایی نحوه سرچ و جستجوی مشتریها در دیوار و  ، زدن آگهی با معکوس کردن این فرمول برای گرفتن بازدید بیشتر و فروش بهتر

 

 تمام شهرها : شما به جای اینکه در دیوار جستجو کنید و تک تک شهر ها را عوض کنید گزینه همه شهرها مثل شیپور به دیوار اضافه شده است

 

ربات ارسال اگهی (fastrobot): این ربات برای ارسال اگهی به صورت اتوماتیک در دیواره و از ای پی ای دیوار استفاده می کند و در ساعت می تونه 600 تا اگهی ارسال کند

 

و بدلی عدم استفاده از موس کی بورد سیستم را اشغال نمی کند

 

ربات استخراج شماره دیوار: برای استخراج شماره از دیوار می باشد

نظرات :
هیچ دیدگاهی وجود ندارد شما اولین نفر باشید
ارسال نظر :