ربات فروشگاهی  دیوار  و ترفندهای آن + فیلم آموزشی

دیوار ,

همانطور که میدانید دیوار امکان جدیدی به نام «فروشگاه دیوار» به خدمات قبلی خودش اضافه کرده است که با استفاده از آن، صاحبان فروشگاه‌ها بتوانند کالاهای نو را در معرض دید کاربران قرار داده و بفروشند.و ربات فروشگاهی دیوار برای سهولت کار کردن با این امکان دیوار برای شما فراهم شده است که در ادامه توضیح خواهیم داد.با ما تا پایان همراه باشید ….!!

با اضافه شدن بخش فروشگاه به دیوار، صاحبان فروشگاه دیوار از مزایای بسیاری برخوردار خواهند شد:

  1. دیوار با حدود ۳۵ میلیون کاربر، این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد تا آگهی شما در معرض دید بسیاری از افراد قرار گیرد.
  2. صاحبان فروشگاه می توانند با قیمت مناسب تری، پک آگهی های دیوار را خریداری کنند
  3. آگهی های فروشگاهی با اعتماد و اقبال بیشتری توسط مشتریان دیده و برسی می شود
  4. دیوار از فروشندگانش حق کمیسیون دریافت نمیکند، فروشندگان میتوانند کالای خود را با قیمت کمتری به فروش برسانند؛ بدون اینکه تغییری در میزان سودشان بوجود بیاید.
فروشگاه دیوار همه جا در دسترستان

یکی از خوبی های مهم فروشگاه دیوار این است که دیوار، آماری از میزان بازدید آگهی‌ها و روند فروشتان را در اختیار شما قرار می‌دهد که کمک می‌کند تا دید دقیق‌تر و بهتری نسبت به روند کار خود پیدا کنید و در صورت لزوم، با ایجاد تغییراتی بتوانید بازدهی آگهی خود را افزایش دهید.

علاوه بر این شما میتوانید با تهیه ی پک آنالیز که یکی از پک های ارزان سایت ما می باشد، و مشاهده ی فیلم آموزشی موجود در آن؛ نکات خیلی مهمی را برای آگهیِ خوب زدن را یاد بگیرید.

آگهیِ خوب یعنی با تعداد آگهی کمتر، هم زنگ خور بهتری داشته باشید و هم اینکه آگهی دیوارتان بازدید بیشتری بگیرد.

توصیه ما به شما این است که حتما از فروشگاه دیوار استفاده کنید و قلق های آن را یاد بگیرید چرا که پر رونق بودن بازار در دیوار بر هیچکس پوشیده نیست اما تنها افرادِ دقیقِ کم‌شماری هستند که می تونند آگاهانه تبلیغ کنند و نتیجه خیلی خوبی هم بگیرند.

شما نیز می توانید این تسلط را با استفاده از محصولات ما و همچنین نکته سنجی، انجام تست های متفاوت، بررسی نتیجه ها و کالیبره کردن  آنها توسط خودتان بدست آورید.

قسمتی از تماس مشتری

سلام وقت بخیر آقا این رقیب ما آگهی می زنه توی دیوار منم دارم می زنم ولی ایشون خوب داره میفروشه (حالا ما حسود نیستیم) اما چرا من نمی تونم مثل اون بفروشم و مشتری کم دارم بازار مون ضعیفه و….

هوشمندانه در فروشگاه دیوار آگهی بزنید

پس برای بهره بری از دیوار، دانشتان را بالا ببرید و کمی صبور، اهل بررسی و یاد گیری باشید، آنوقت می بینید که دیوار چقدر بیشتر از مغازه برایتان فروش دارد!

یکی از ابزار های کمک رسان برای زدن آگهی در فروشگاهِ دیوار، ربات ارسال آگهی ما با قابلیت ارسال فروشگاهی می باشد.

کافیست چند روزی برای یاد گیری وقت بگذارید و تسلط کافی بر دیوار را کسب کنید و سپس این کارهای تکراری (اگهی زدن و… )  را به شخص دیگری محول کنید و یا آن را رباتیک کنید.

کافی به ربات فروشگاهی دیوار،  تنظیمات و اطلاعات لازم را بدهید، سپس ربات کار ارسال آگهی را شروع می کند و درست در زمانهای تعیین شده توسط شما (هر نیم ساعت یکبار یا هر 5 دقیقه یکبار یا … تنظیم دلخواه شما ) آگهی های شما را در سایت دیوار منتشر می کند.

یکی دیگر از مزایای خوب این ربات این است که خودش متن را طبق اطلاعاتی که به آن می دهید عوض می کند یعنی همه ی آگهی ها را با متن و عنوان های متفاوت و کاملاً غیر تکراری ارسال میکند (به طور مثال اگر 50 آگهی به ربات داده باشید، برای هر 50 تا متن و عنوان غیر تکراری قرار میدهد) که این ویژگی سرعت ارسال آگهی شما را دو چندان میکند و به شما کمک میکند تا از تله ی آگهی تکراری دیوار که خسته کننده هم هست، با درصد موفقیت بیشتری عبور کنید.

توجه داشته باشید که اساساً ربات ها برای سهولت در انجام امور تکراری و سخت، طراحی و ساخته می‌شوند.
پس نمیتوان از آن ها انتظار ارسال آگهی در خارج از چهارچوب دیوار را داشت!

ربات فروشگاهی دیوار که شامل پشتیبانی و آپدیت رایگان میباشد و به صورت شارژی نمی باشد و فقط یکبار پرداخت می گردد، این امکان را به شما می دهد تا از آن علاوه بر ثبت آگهی های فروشگاهی خود، برای ثبت آگهی های حساب شخصی خود در دیوار نیز استفاده کنید.

در فیلم زیر نمونه ساده تنظیمات ربات فروشگاهی دیوار را ببینید

ربات فروشگاهی و ترفندهای آن را تنها از ما بخواهید

پیشنهاد میکنیم تا با استفاده از تی اسپین پرو متن ها و عکس های خود را یکجا و در کمترین زمان ممکن آماده کرده و در نهایت با چند کلیک ساده ربات فعال شده و آگهی های شما را ارسال میکند.

این کار باعث صرفه جویی در وقت شما میشود در نتیجه در هنگام انتشار آگهی میتوانید به راحتی به سایر کارهای خود برسید.

همچنین با استفاده از ربات چت دیگر نگران پاسخگویی به چت های مشترین دیوار خود نباشید.

میتوانید همانجا پاسخ مشتریان را داده و یا آن ها را به صفحه ی اینستاگرام و یا واتساپ خود هدایت کنید.

برای موفقیت در دیوار ما کنار شما هستیم از تجربه و ابزار ما استفاده کنید کمی هم صبر ، حوصله و دقت نظر به آن بیفزایید سپس نتیجه شگفت انگیز کار را ببیند

می ارزه تست کنید چون
با فرمول بالا پیش بروید نتیجتاً تهش با هزینه ناچیز ، فروش خیلی خوبی بدست خواهید آورد. انشاالله

چنانچه در دیدن ویدیو بالا مشکل دارید آنرا از اینجا دانلود کنید -------------------------------------
چنانچه در دیدن ویدیو بالا مشکل دارید آنرا از اینجا دانلود کنید -------------------------------------
سوالات متدوال

ببینید ما نماد الکترونیک داریم . نماد الکترونیک یک مرجع رسمی سایت ای نماد سر بزنید enamad.ir و اسم سایت ما را را سرچ نمایید(vasepar.com)

ما اولین شرکت ارائه دهنده نرم افزار و راه کار برای سایت دیوار بودیم (از 1396 )که سرلوحه کاری ما گارانتی خدمات چه در خرید چه در نصب چه در استفاده

اینماد واسپار را از پایین سایت چک کنید

 

 

خیر فرض بر اینه که شما تعداد زیادی سیم کارت دارید و می خواهید با ان ها اگهی بزنید بجای استفاده از گوشی و… مولتی سیم کارت استفاده می شود و همه

سیم کارت هایتان وارد دیوار شده برای همیشه در یکجا دارید

خیر دیوار به هیچ عنوان شماره مجازی قبول نمی کند فقط شماره موبایل قبول می کند

مولتی سیم کارت : کنار هم قراردادن تمامی سیم کارت ها وارد دیوار شده در یک پنل

 

تی اسپین : تولید متن عیر تکراری و زیبا  برای اگهی

 

انالیز : شناسایی نحوه سرچ و جستجوی مشتریها در دیوار و  ، زدن آگهی با معکوس کردن این فرمول برای گرفتن بازدید بیشتر و فروش بهتر

 

 تمام شهرها : شما به جای اینکه در دیوار جستجو کنید و تک تک شهر ها را عوض کنید گزینه همه شهرها مثل شیپور به دیوار اضافه شده است

 

ربات ارسال اگهی (fastrobot): این ربات برای ارسال اگهی به صورت اتوماتیک در دیواره و از ای پی ای دیوار استفاده می کند و در ساعت می تونه 600 تا اگهی ارسال کند

 

و بدلی عدم استفاده از موس کی بورد سیستم را اشغال نمی کند

 

ربات استخراج شماره دیوار: برای استخراج شماره از دیوار می باشد

نظرات :
هیچ دیدگاهی وجود ندارد شما اولین نفر باشید
ارسال نظر :