مشکلات ربات ارسال انبوه واتساپ که از آن بی خبر هستید

بلاگ ,

کلاً ربات یعنی مشکل:

کلاً ربات های تحت وب (برای مثال؛ همین ربات ارسال پیام واتساپ) که هر کدام یک کار دستی را اتوماتیک می‌نمایند، یعنی مشکل!

  • چرا خب؟!
ارسال انبوه پیام در واتس اپ
چرا خب؟

لطفاً کمی صبور باشید و با من همراه باشید تا این موضوع را برایتان بشکافم و قول می دهم که دیدتان را نسبت به ربات های تحت وب و ارسال پیام انبوه واتساپ متحول نمایم.

اصلاً چرا شما در حال خواندن این مطلب هستید؟ و چرا به دنبال این هستید که به صورت رباتی در واتساپ برای دیگران پیام بفرستید؟!

شاید یک لیست از شماره تلفن ها دارید که مالک آن شماره ها، مشتری های شما هستند و می خواهید محصولات جدیدتان را به آن ها معرفی کنید

و یا اینکه می خواهید بانک شماره موبایل ها، که به صورت دسته بندی شده در اینترنت موجود است را تهیه کنید و تبلیغاتتان را برای یک صنف خاص مثلاً دکترها، مصالح فروش ها و یا … ارسال کنید

ویا اینکه به کل شماره های یک منطقه ی خاص پیام ارسال کنید که مثلاً اگر فروشگاه تاش نیست (اسم من در آوردی) افتتاح شد، ساکنین آن منطقه مطلع بشوند.

مطمئنم که در چنین شرایطی بلافاصله به ذهنتان می رسد که برای این کار، باید به تمام آن شماره ها SMS (پیامک) ارسال کنید.

ارسال انبوه پیام در واتس اپ
باید برای تبیغاتم پیام بدم!

اگر سرویس mms در ایران راه افتاده بود می شد پیامک صوتی و تصویری هم داد ولی

قبل از این روزها، در سال 95 قرار بود رایتل، MMS (پیام چند رسانه‌ ای) را راه اندازی کند که کلی هم روی این ماجرا مانور داده بود ولی بعد عزیزانی در بالا دست، فرمودند که نه! پیام MMS چیه؟! تماس تصویری چیه؟!! اگر همچین چیزی بشه اینطور میشه ، آنطور میشه… و خلاصه رایتل را ورشکست نمودند. 😔

اما الآن همون خدمات حتی بهترش را واتساپ و تلگرام ارائه می دهند البته پیام رسان های داخلی هم شروع به ارائه ی همچین خدماتی نموده اند.

خب از بحث خودمان دور نشویم.

لابد به این فکر می کنید که اگر میشد برای مشتریانم فیلم و عکس هم ارسال می کردم بد نمیشدا!!! و بلافاصله به ذهنتان خطور می کرد که از واتساپ یا تلگرام برای ارسال پیام انبوه استفاده کنید که هم ارزان تر است (خوراکش فقط اینترنت است) و هم همه جور محتوایی را می توان با آن ها ارسال کرد.

ارسال انبوه پیام در واتس اپ
واتس اپ یا تلگرام؟!

فکر خوبی هم هست البته تنها برای شما! چرا که این انگیزه کاملاً ضد اهداف آن مسنجر (همان پیام رسان) می باشد.

فرض کنید شما مالک واتساپ بودید؛ دوست داشتید یک نفر و یا چند نفر، تق تق به همه پیام بدهند و اعصاب کاربرانتان خورد شود که چرا انقدر پیام تبلیغاتی برایشان ارسال می شود؟!

خود شما هم اگر جای آن کاربرها باشید و مدام در پیام رسان (مثلا واتساپ)، بی دلیل برایتان پیام تبلیغاتی بیاید، آن پیام رسان را برای همیشه می بوسید و کنار می گذارید. 😘🙋🏻‍♂️

آیا واقعا شما به عنوان مالک یک پیام رسان، چنین چیزی را می خواستید؟! 😱

یا بهترین برنامه نویسان دنیا را استخدام می کردید تا سبیل کسانی که در پیام رسانتان، پیام تجاری انبوه می دادند را دود بدهید؟!

بدون شک همین کار را می کردید.

واتساپ هم دقیقا همین کار را انجام می دهد. چرا که او افزایش تعداد کاربرانش را می خواهد نه فراری شدنشان را! 🏃🏻‍♂️

ارسال انبوه پیام در واتس اپ
تبلیــــــــــــــــــــــــــــــــــــغ

پس تا این لحظه متوجه شدید که شما و جناب واتساپ و تلگرام و یا هر پیام رسان دیگری، دارای اهداف کاملاً متضاد هم هستید.

پس به خوبی با این مشکل اول آشنا شدید.

واتساپ محبوب اما دست یافتنی یا نیافتنی ؟

حتما متوجه شده اید که پیام رسان هایی که بیشتر از همه در ایران محبوبیت دارند، واتساپ و تلگرام هستند.

که بین این دو واتساپ در صدر محبوبیت قرار دارد. 💪🏻

برای اینکه خدمات خوب و نسبتاً کاملی به کاربر ارائه می دهد

و اینکه سایر پیام رسان ها یا همه گیر نشدند (همه گیری یعنی تقریبا همه اونو نصب داشته باشند) یا کاربر پسند نیستند

همانطور که می دانید بعد از مدتی، تعدادی از پیام رسان ها مثل وایبر، لاین، ایمو و … به فراموشی سپرده شدند.

ارسال انبوه پیام در واتس اپ
شادی روح پیام رسانهای گذشته دو تا کلیک!!

عده ای به تیغ فیلتر، عده ای هم به علت عدم محبوبیت مثل گوگل تاک (که هر چی زور زد با گردن کلفتی که داشت نه در ایران و نه در سایر جاها نتونست جا بیافته)

همچنین با قصه فیلترینگ، مقداری از اَرج و قُرب تلگرام کم شد. تلگرام بخاطر فیلتری که رویش اعمال شده کاربران آنلاین کمتری دارد. به طوری که اکثر کاربران تنها در اوقات بیکاری، یا نیاز، فیلتر شکن خود را روشن می کنند و تلگرامشان را چک می کنند.

پس پیام ها در تلگرام دیرتر سین خواهند شد.

پیام رسان های فعال داخلی هم بخاطر شُبَهات (یا توهم مرغ همسایه غازه حالا هر مرغی باشه حتی خوبش…!!!) و نواقصی که دارند زیاد بین مردم محبوب نیستند و به نسبت واتساپ و تلگرام تعداد محدود تری در این پیام رسان ها فعالیت دارند.

این پیام رسان ها یا مشکل کِشِش سرور در پرباری دارند یا صرفاً چون ایرانی هستند عده ای اعتماد لازم برای فعالیت در این پیام رسان ها را ندارند… بماند!!

خلاصه که همه ی این عوامل دست در دست هم دادند تا واتساپ بین سایر پیام رسان ها محبوبیت زیادی پیدا کند و تعداد کاربران فعال این پیام رسان افزایش خوبی داشته باشد.

إنا لله وإنا إليه راجعون
واتس اپ محبوب ترین پیام رسان

مشکل واتساپ برای ارسال پیام انبوه چیه؟

این پیام رسان بسیار محبوب برای شمایی که قصد دارید از آن استفاده ی تجاری داشته باشید و در آن پیام های تبلیغاتی و انبوه ارسال کنید، مشکلاتی دارد.

همانطور که پیش تر توضیح دادیم، واتساپ قصد ندارد کاربرانش را برای کلافه شدن از پیام های تبلیغاتی، از دست بدهد. در نتیجه سیستمی را ایجاد کرده تا مانع چنین فعالیت هایی بشود.

پس اگر بخواهید از طریق واتساپ پیام انبوه ارسال کنید با موانعی مواجه خواهید شد

  1. واتساپ ip base می باشد. یعنی چه؟
    یعنی تا زمانی که شما با تلفن همراه خود در واتساپ آنلاین نباشید، واتساپ وب شما هم فعال نخواهد بود.
    یا اینکه واتساپ به شما این اجازه را نمی دهد که همزمان در دو جا آنلاین باشید. (در دو مرورگر یا در دو تب همزمان و یا در دو گوشی همزمان)
    اما تلگرام اینطور نیست؛ حتی زمانی که سیم کارت شما خاموش باشد، باز هم شما می توانید در ویندوز خودتان از تلگرام استفاده کنید.
    (البته در نسخه جدید تا چهار سیستم می تونید بدون انلاین بودن گوشی مدیریت نمایید) یعنی از خر شیطون امد پایین این زاکربرگ
    فیلم کوتاهی که در ادامه قرار دارد را ببیند که چطور واتساپ عمل می کند وقتی نت گوشی قطع می کنیم واتساپ توی سیستم هم می پره البته همینطور که گفتم این الان این طور نیست
  2. واتساپ دارای محدودیت ارسال پیام در طول روز است!
    یعنی شما در طول یک روز نمی توانید به بیشتر از 100 نفر پیام ارسال کنید.

  3. امکان بلاک شدن سیم کارتتان وجود دارد!
    اگر 10 نفر از کسانی که به آن ها پیام داده اید شما را بلاک کنند، کلا واتساپ سیم کارت شما را بلاک می کند و دیگر قادر نخواهید بود که از این پیام رسان، با این سیم کارت، استفاده کنید.
واتس اپ ip base می باشد

چطور این مشکل را حل کنیم؟!

همانطور که متوجه شدید برای ارسال انبوه پیام در واتساپ محبوب این روزها مشکلات و موانعی وجود دارد. نرم افزارها و ربات هایی برای ارسال انبوه پیام در واتساپ وجود دارند که کمک می کنند تا شما با این موانع مواجه نشوید و از طرفی تمام کار ارسال پیام شما اتوماتیک و بدون دخالت دست انجام شود.

این نرم افزارها در دو دسته ارائه شده اند:

رایگان و پولی

نوع رایگان این نرم افزارها برای ارسال پیام با تعداد کم طراحی شده اند، که نمونه ای از آن را به شما معرفی کرده و آموزش کار کردن با آن را نیز در اختیارتان قرار می دهیم که خیلی ساده است.

با نوع دیگری از این نرم افزارها می توانید در مطلب ربات های اتو ریسپانس آشنا شوید.

جمع بندی

ربات ارسال انبوه پیام در واتس اپ
سوالات متدوال

ببینید ما نماد الکترونیک داریم . نماد الکترونیک یک مرجع رسمی سایت ای نماد سر بزنید enamad.ir و اسم سایت ما را را سرچ نمایید(vasepar.com)

ما اولین شرکت ارائه دهنده نرم افزار و راه کار برای سایت دیوار بودیم (از 1396 )که سرلوحه کاری ما گارانتی خدمات چه در خرید چه در نصب چه در استفاده

اینماد واسپار را از پایین سایت چک کنید

 

 

خیر فرض بر اینه که شما تعداد زیادی سیم کارت دارید و می خواهید با ان ها اگهی بزنید بجای استفاده از گوشی و… مولتی سیم کارت استفاده می شود و همه

سیم کارت هایتان وارد دیوار شده برای همیشه در یکجا دارید

خیر دیوار به هیچ عنوان شماره مجازی قبول نمی کند فقط شماره موبایل قبول می کند

مولتی سیم کارت : کنار هم قراردادن تمامی سیم کارت ها وارد دیوار شده در یک پنل

 

تی اسپین : تولید متن عیر تکراری و زیبا  برای اگهی

 

انالیز : شناسایی نحوه سرچ و جستجوی مشتریها در دیوار و  ، زدن آگهی با معکوس کردن این فرمول برای گرفتن بازدید بیشتر و فروش بهتر

 

 تمام شهرها : شما به جای اینکه در دیوار جستجو کنید و تک تک شهر ها را عوض کنید گزینه همه شهرها مثل شیپور به دیوار اضافه شده است

 

ربات ارسال اگهی (fastrobot): این ربات برای ارسال اگهی به صورت اتوماتیک در دیواره و از ای پی ای دیوار استفاده می کند و در ساعت می تونه 600 تا اگهی ارسال کند

 

و بدلی عدم استفاده از موس کی بورد سیستم را اشغال نمی کند

 

ربات استخراج شماره دیوار: برای استخراج شماره از دیوار می باشد

نظرات :
آرزو
پاسخ

خیلی خوشم اومد از سایت شما اما ضرب المثل مرغ همسایه غازه یعنی مرغ همسایه در نظر اون شخص بهتره و به شکل غاز که بهتره میبینتش. اما شما جوری نوشتید که میرسونه غاز بدتره. بازم ممنون از متن خوب و تصاویر زیبایی که براش درست کردید.

رضا
پاسخ

ممنونم تمامی موارد برای شما قرار داده شده و خودتان می توانید نتیجه گیری نمایید

آرزو
پاسخ

سلام. افزونه ای که معرفی کردید برای ارسال پیام انبوه در واتساپ، باعث بلاک شدن نمیشه؟

رضا
پاسخ

چه با افزونه چه با ربات و چه دستی ارسال انبوه برای واتساپ داشته باشید . ولی به صورت اسپم کار کنید (تعداد زیاد خفن ) قطعا مسدود می شوید . پس وسیله زیاد مهم نیست بلکه روش و شیوه کار مهمه

ارسال نظر :