خلاصی از جواب دادن به پیام‌های تکراری واتس‌اپ با ربات‌های اتوریسپانس+فیلم و عکس

بلاگ ,

خیلی از افراد  هستند که بخاطر نوع کسبو کار و یا شغلی که دارند مجبورن مدام با مشتری ها و مراجعینشون در تماس باشن و جواب پیام های مشتری هاشون رو در چت بدن.

پیش‌تر در مقاله‌ای درباره‌ی اینکه می‌تونید از واتس‌اپ به عنوان یک چنل بازاریابی در استراتژی خودتون استفاده کنید، صحبت کردیم.

همچنین در مقاله‌ی دیگری چگونگی بازاریابی در واتس اپ را به طور کامل و مفصل شرح دادیم.

بنابراین اگر تجارت در واتس‌اپ را انتخاب کرده باشید، روزانه با چت ها و دایرکت‌های زیادی مواجه میشید.

همه میدونیم که چقدر جواب دادن به تک تک چت ها اونم زمانی که جواب همه ی اون ها مشابه باشه کار خسته کننده و زمان بریه.

برای حل این مشکل ربات های اتو ریسپانس یا به اصطلاح منشی واتس‌اپ طراحی و تولید شدند و گاها به صورت رایگان قابل دانلود هستند. به طوری که شما بدون نیاز به کد نویسی میتونید فقط پیام هارو برای ربات تعریف کنید تا اون به جای شما، جواب همه ی مشتری ها و مخاطبینتون رو بده.

ما برای افرادی که در دیوار فعالیت میکنن و وقت کافی برای جواب دادن به چت های دیوار رو ندارن، ربات چت دیوار رو طراحی کردیم که میتونید با کلیک روی لینک ربات چت دیوار، با این ربات کاربردی بهتر آشنا بشید.

اما پیام های خیلی از مشتری ها به چت دیوار ختم نمیشه، اون ها ممکنه به واتس اپ شماره موبایلی که در اطلاعات تماستون قرار میدید هم پیام بدن یا اصلا ممکنه خودتون برای رسیدگی به مشتری هاتون، تو واتس اپ راحت تر باشید.

اما همونطور که میدونید واتس اپ های معمولی قابلیت پاسخگوی اتومات (Auto response) ندارند. که برای جبران این نقص واتس اپ، ربات های مختلفی ساخته شدن.

تعدادی از این ربات ها دارای نسخه ی وب هستند که خیلی حرفه ای و کامل، مشکل پاسخگویی شما رو حل میکنن که ما در مقاله‌ی دیگه ای به طور مفصل به اون ربات ها می‌پردازیم.

اما در این مقاله قصد داریم 3 تا از ربات های اتو ریسپانس واتس اپی که در نسخه ی اندروید وجود دارند رو به شما معرفی کنیم و آموزش بدیم که کار کردن با این ربات های اندرویدی به مراتب از ربات های وبی راحت تر و ساده تر هست.

اگر شما هم میخواید که از شر کارهای تکراریتون خلاص بشید پیشنهاد می کنم که این مقاله رو تا انتها مطالعه کنید و ویدیوهارو تماشا کنید.

ربات های اتو ریسپانس واتس‌اپ (نسخه اندروید)

ربات AutoResponder WA

این ربات قابلیت‌ها و آپشن‌های زیادی داره که برای دسترسی به تمام اون‌ها باید نسخه‌ی pro این اپ رو تهیه کنید. اما نسخه‌ی رایگان این اپ هم کاملا کاربردیست و نحوه‌ی کار کردن با این ربات رو میتونید در ادامه تماشا کنید و یاد بگیرید.

آموزش ربات Auto Responder WA
  • بعد از دانلود و نصب نرم افزار برنامه را بازکنید. با باز کردن برنامه، تصویر زیر برای شما باز می‌شود. روی دکمه ی مشخص شده ضربه بزنید.
اتوریسپانس واتس اپ
  • بعد از انتخاب دکمه‌ی Get started نرم افزار از شما اجازه‌ی دسترسی میخواهد. مطابق تصاویر زیر، به ربات اجازه دهید.
  • روی دکمه ی (+) ضربه بزنید و مطابق تصویر اطلاعات لازم را وارد کنید.
  • پس از زدن دکمه‌ی (تیک) پیام شما آمادست و ربات شما بصورت اتوماتیک جواب پیام ها را خواهد داد. همچنین میتوانید برا ضربه زدن روی دکمه ی سبز رنگ (مطابق تصویر زیر) پیام را منحصرا فعال یا غیر فعال کنید.
غیر فعال کردن یک پیام آماده ی خاص در ربات
  • همچنین شما میتوانید با کشیدن یک پیام به سمت چپ، آن را حذف کنید. (مطابق تصویر زیر)
حذف یک پیام آماده در ربات
  • و در پایان می‌توانید تمام پیام هایی را که ربات به آن‌ها پاسخ داده را در قالب یک فایل اکسل، مطابق تصاویر زیر دریافت کنید
  • بعد از انتخاب گزینه‌ی save ، میتوانید فایل اکسل خروجی ربات را از قسمت دانلودهای تلفن همراه خود دریافت کنید.

ربات WhatsAuto

این نرم افزار کاملا کاربردیه و آپشن های خیلی خوبو جذابی داره که میتونید از شون استفاده کنید. یکی از اون آپشن ها ارسال پیام به مخاطبیه که نمیخواید اونو بین مخاطبینتون ذخیره کنید.

آموزش ربات WhatsAuto
  • این نرم افزار را دانلود و نصب کنید. پس از باز کردن طبق تصویر وارد سربرگ menu شوید و گزینه‌ی مشخص شده در تصویر را انتخاب کنید.
ربات واتس اتو
  • در صفحه‌ی باز شده، گزینه‌ی (+) را انتخاب کنید تا روند کار شروع شود.
شروع کار با ربات واتس اتو
  • اطلاعات لازم را مطابق تصویر زیر وارد کنید.
تعریف پیام ها در ربات WhatsAuto
  • پس از انتخاب گزینه‌ی (تیک) یک پیام آماده‌ی شما تنظیم می‌شود. که شما می‌توانید با ضربه زدن بر روی پیام آن را ویرایش کنید و یا با کشیدن پیام به سمت چپ، آن را حذف کنید.
حذف پیام در ربات WhatsAuto
  • و در پایان می‌توانید تمام پیام هایی را که ربات به آن‌ها پاسخ داده را در قالب یک فایل اکسل، مطابق تصاویر زیر دریافت کنید
  • اگر گزینه‌ی phone را انتخاب کرده باشید، بعد از انتخاب گزینه‌ی save ، میتوانید فایل اکسل خروجی ربات را از قسمت دانلودهای تلفن همراه خود دریافت کنید.

ربات Auto Response For Whatsapp

این ربات بسیار ساده است. نکته‌ی قابل توجهی که در مورد این ربات وجود دارد این است که این ربات خروجی یا بک آپی از چت ها به شما نمی‌دهد.

  • بعد از دانلود و نصب، نرم افزار بلافاصله پس از باز شدن از شما اجازه‌ی دسترسی می‌خواهد. مطابق تصاویر زیر، به نرم افزار اجازه دهید.
  • با صدور اجازه ی دسترسی ربات به مخاطبین شما، صفحه ی زیر به شما نمایش داده می شود. با On و یا Off کردن گزینه ی Auto Reply ربات شما فعال و غیر فعال می شود.برای شروع روی گزینه‌ی Edit ضربه بزنید.
وارد شدن در ربات Auto respons for whatsapp
  • برای تنظیم پیام ها روی دکمه‌ی (+)، مطابق تویر زیر، ضربه بزنید
شروع تنظیم پیام در ربات Auto respons for whatsapp
  • در صفحه‌ی باز شده، مطابق تصویر زیر، اطلاعات لازم را وارد کنید و در انتها دکمه‌ (تیک) را بزنید.
وارد کردن اطلاعات پیام آماده در ربات Auto respons for whatsapp
  • در نهایت با خاموش و روشن کردن دکمه‌ی On و Off برروی هر پیام، می توانید آن پیام را بصورت مجزا فعال یا غیر فعال کنید
فعال یا غیز فعال کردن یک پیام آماده ی خاص در ربات Auto respons for whatsapp
  • همچنین میتوانید با نگه داشتن دست خود برروی هر پیام، آن پیام را حذف کنید.
حذف پیامی در ربات Auto respons for whatsapp
سوالات متدوال

ببینید ما نماد الکترونیک داریم . نماد الکترونیک یک مرجع رسمی سایت ای نماد سر بزنید enamad.ir و اسم سایت ما را را سرچ نمایید(vasepar.com)

ما اولین شرکت ارائه دهنده نرم افزار و راه کار برای سایت دیوار بودیم (از 1396 )که سرلوحه کاری ما گارانتی خدمات چه در خرید چه در نصب چه در استفاده

اینماد واسپار را از پایین سایت چک کنید

 

 

خیر فرض بر اینه که شما تعداد زیادی سیم کارت دارید و می خواهید با ان ها اگهی بزنید بجای استفاده از گوشی و… مولتی سیم کارت استفاده می شود و همه

سیم کارت هایتان وارد دیوار شده برای همیشه در یکجا دارید

خیر دیوار به هیچ عنوان شماره مجازی قبول نمی کند فقط شماره موبایل قبول می کند

مولتی سیم کارت : کنار هم قراردادن تمامی سیم کارت ها وارد دیوار شده در یک پنل

 

تی اسپین : تولید متن عیر تکراری و زیبا  برای اگهی

 

انالیز : شناسایی نحوه سرچ و جستجوی مشتریها در دیوار و  ، زدن آگهی با معکوس کردن این فرمول برای گرفتن بازدید بیشتر و فروش بهتر

 

 تمام شهرها : شما به جای اینکه در دیوار جستجو کنید و تک تک شهر ها را عوض کنید گزینه همه شهرها مثل شیپور به دیوار اضافه شده است

 

ربات ارسال اگهی (fastrobot): این ربات برای ارسال اگهی به صورت اتوماتیک در دیواره و از ای پی ای دیوار استفاده می کند و در ساعت می تونه 600 تا اگهی ارسال کند

 

و بدلی عدم استفاده از موس کی بورد سیستم را اشغال نمی کند

 

ربات استخراج شماره دیوار: برای استخراج شماره از دیوار می باشد

نظرات :
هیچ دیدگاهی وجود ندارد شما اولین نفر باشید
ارسال نظر :