به راحتی ادمین حرفه ای اینستاگرامت شو!

اینستاگرام ,

حتما میدونید که میدیریت و ارتقای یک پیج، یک کار کاملا جدیه. چرا جدی؟ چون نه سخته و نه آسون. فقط نیاز به پیگیری مداوم و دُرُست داره. پس یک کار کاملا جدیه.

به همین دلیل خیلی از افرادی که بیزینس اینترنتی وابسته به اینستاگرام دارند و از طرفی هم وقت ندارند، برای پیج اینستاگرامشان ادمینی استخدام میکنند تا هدایت و مدیریت پیج را بر عهده بگیرد.

عده ای به اشتباه فکر میکنند که ادمین یک پیج اینستاگرام شدن کار بسیار دشواریست.

چون باید در آن فعال باشید و محتوا تولید کنید. شاید در یک هفته یا حتی یک ماه اول بتوانید محتوا تولید کنید اما بعد ها دارایی ایده های شما مطمئنا به تَه خواهد کشید.

پس ما دوره های آموزشی ای برای تولید محتوا در اینستاگرام برای شما به رایگان قرار دادیم که میتوانید با چند دقیقه مطالعه، اطلاعات اینستاگرامیتان را به اندازه ی یک ادمین حرفه ای ارتقا دهید. نکته هایی که مطمئنا هیچ جا به رایگان در اختیار شما قرار نخواهند داد!

بنابراین در مطلب ۱۳ نکته اینستاگرامی که سئو شما را بهبود میبخشد! میتوانید تمام نکات بهبود دهنده ی سئوی اینستاگرامتان را یکجا مطالعه کنید. ما در این مطلب تعریفی مختصر و مفید از سئو به شما ارائه میکنیم و سپس گام به گام به شما کمک میکنیم تا یک صفحه ی کاری اینستاگرامی بسازید و نکاتی را در رابطه با بهبود این صفحه به شما آموزش خواهیم داد.

13 نکته اینستاگرامی که سئو شما را بهبود میبخشد!
13 نکته اینستاگرامی که سئو شما را بهبود میبخشد!

پس از یادگیری کلیات اینستاگرام نوبت به تولید محتوا میرسد.

همانطور که میدانید اینستاگرام یک پلتفرم مبتنی بر تصویر است. بنابراین مهم است که چه تصویری را منتشر میکنید. نکته مهم در جذب مخاطب داشتن یک محتوای بصری جذاب است که ما در مطلب ۱۴ نوع محتوای تصویری در اینستاگرام! تعدادی از انواع محتوای تصویری را به شما معرفی میکنیم تا محتوای بصری خوبو جالبی برای مخاطبتان تولید کنید.

14 نوع محتوای تصویری در اینستاگرام!
14 نوع محتوای تصویری در اینستاگرام!

همه ی افرادی که در در اینستاگرم تازه کار هستند، یا مدتی که از فعالیت آن ها در اینستاگرام میگذرد با سؤال مشابهی مواجه می شوند: چه پستی در اینستگرام بگذارم؟!
بنا بر همین دلیل، ما در مطلب با این ایده ها جواب “چه پستی در اینستاگرام بگذارم” را بگیرید! ایده هایی را برای تولید محتوای جذاب و گیرا، به شما آموزش میدهیم که بسیار کاربردی هستند.
فرقی نمیکند که تازه کار باشید یا حرفه ای، این ایده ها قطعا برای شما کاربردی خواهند بود.

با این ایده ها جواب چه پستی در اینستاگرام بگذارم را بگیرید!
با این ایده ها جواب چه پستی در اینستاگرام بگذارم را بگیرید!

همانطور که میدانید شما تنها شخص فعال در اینستاگرام نیستید. همه در حال تولید محتوا هستند. اما چیزی که شما را از رقبای شما متمایز میکند، خلاقیت در تولید محتواهایتان است. مردم بعد از گذشت مدتی به دنبال چیزهای متفاوت و خاص میروند. پس شما هم در کارتان متفاوت و خاص باشید!
چگونه؟!
در مطلب ۱۴ ایده برای پست خلاقانه اینستاگرامی به طور کامل در رابطه با خلاق و خاص بودن، خواهید خواند!

14 ایده برای پست خلاقانه اینستاگرامی
14 ایده برای پست خلاقانه اینستاگرامی

پیش تر توضیح دادیم که اینستاگرام یک پلتفرم مبتنی بر محتوای بصریست و محتوای بصری تنها شامل عکس نیست! بلکه ویدیوها هم محتوای بصری محسوب میشوند. پس ابداً از این نوع محتوای پرمخاطلب غافل نشوید!!!
با مطالعه ی مطلب ۱۷ نمونه ویدئو اینستاگرامی الهام بخش میتوانید 17 نمونه از انواع ویدئو ها را ببینید و از آن ها برای ساخت ویدئوهای خودتان ایده بگیرید!

۱۷ نمونه ویدئو اینستاگرامی الهام بخش از Oreo، , GoPro، BuzzFeed و غیره!
۱۷ نمونه ویدئو اینستاگرامی الهام بخش

اینستاگرام بخش های مختلفی برای تولید محتوا و دیده شدن در اختیار شما قرار داده. پس چرا از آن ها استفاده نکنیم؟!
یکی از این بخش هایی که گاهاً حتی بیشتر از پست های اینستاگرامی بازدید دارند، بخش استوری اینستاگرام است!
شاید فکر کنید که خودتان معمولا استوری ها را سریع رد میکنید پس بقیه مردم هم مثل شما هستند
اما حتما دلیلی دارد که شما اصلا استوری را باز میکنید!
مطمئنم که در بین رد کردن استوری ها، به محض رسیدن به یک استوری متفاوت و جذاب، متوقف میشوید!
ما در مطلب چگونه در اینستاگرام استوری زیبا ایجاد کنیم؟ به شما یاد می دهیم تا استوری هایی جذاب و گیرا بسازید.

چگونه در اینستاگرام استوری زیبا ایجاد کنیم؟
چگونه در اینستاگرام استوری زیبا ایجاد کنیم؟

لازم نیست برای داشتن یک دوچرخه از ابتدا چرخ را تولید کنید. کافیست از تجربیات سایرین استفاده کنید!
بنابراین یکی از راه های موفقیت در هر کسبو کاری، آنالیز و تحلیل کردن رقبای هم صنف یا هم رده است. کافیست تا روند کار افراد موفق را بررسی کنید تا یاد بگیرید مانند او به موفقیت برسید.
بنابراین ما در مطلب کسب و کارهای موفق چگونه از اینستاگرام استفاده می کنند؟!، 15 حرفه و برند موفق در اینستاگرام را به شما معرفی میکنیم تا بتوانید با الگو برداری از این پیج ها به ارتقا و پیشرفت پیجتان کمک کنید.

کسب و کارهای موفق چگونه از اینستاگرام استفاده می کنند؟!
کسب و کارهای موفق چگونه از اینستاگرام استفاده می کنند؟!

در نهایت اگر خودتان وقت انجام این کار را ندارید یا استخدام یک ادمین با بودجه ی شما سازگاری ندارد، میتوانید از پلتفرم های رایج برای ارتقای پیج کاری خود استفاده کنید که ما تعدادی از آن ها را در مطلب ۱۰ ابزار برتر برای اتوماسیون اینستاگرام به شما معرفی میکنیم. همانطور که ملاحضه میکنید هر یک از این پلتفرم ها یک وظیفه ی خاص را بر عهده دارند

۱۰ ابزار برتر برای اتوماسیون اینستاگرام
۱۰ ابزار برتر برای اتوماسیون اینستاگرام

اگر بخواهید تمام کارهای مربوط به اینستاگرامتان را اتومات کنید ناچار خواهید بود تمام این پلتفرم ها را یکجا داشته باشید. بنظرتان بسان لقمه را دور سر چرخاندن نیست؟!

نگران نباشید

ما راه حل بهتری برای شما سراغ داریم! کافیست که به این مطلب سری بزنید تا دیگر برای مطلب گذاری وب سایت و آپدیت اینستاگرامتان دغدغه ای نداشته باشید.
بدون نگرانی از ما خرید کنید و اگر راضی نبودید هزینه ی خود را پس بگیرید!

 مطلب گذاری وب سایت و اپدیت اینستاگرام
مطلب گذاری وب سایت و اپدیت اینستاگرام

با این دوره ها دیگر ادمینی یک پیج اینستاگرام برای شما نه تنها کار دشواری نخواهد بود، بلکه بسیار هم ساده و سرگرم کننده خواهد بود! ❤

چنانچه در دیدن ویدیو بالا مشکل دارید آنرا از اینجا دانلود کنید -------------------------------------
چنانچه در دیدن ویدیو بالا مشکل دارید آنرا از اینجا دانلود کنید -------------------------------------
سوالات متدوال

ببینید ما نماد الکترونیک داریم . نماد الکترونیک یک مرجع رسمی سایت ای نماد سر بزنید enamad.ir و اسم سایت ما را را سرچ نمایید(vasepar.com)

ما اولین شرکت ارائه دهنده نرم افزار و راه کار برای سایت دیوار بودیم (از 1396 )که سرلوحه کاری ما گارانتی خدمات چه در خرید چه در نصب چه در استفاده

اینماد واسپار را از پایین سایت چک کنید

 

 

خیر فرض بر اینه که شما تعداد زیادی سیم کارت دارید و می خواهید با ان ها اگهی بزنید بجای استفاده از گوشی و… مولتی سیم کارت استفاده می شود و همه

سیم کارت هایتان وارد دیوار شده برای همیشه در یکجا دارید

خیر دیوار به هیچ عنوان شماره مجازی قبول نمی کند فقط شماره موبایل قبول می کند

مولتی سیم کارت : کنار هم قراردادن تمامی سیم کارت ها وارد دیوار شده در یک پنل

 

تی اسپین : تولید متن عیر تکراری و زیبا  برای اگهی

 

انالیز : شناسایی نحوه سرچ و جستجوی مشتریها در دیوار و  ، زدن آگهی با معکوس کردن این فرمول برای گرفتن بازدید بیشتر و فروش بهتر

 

 تمام شهرها : شما به جای اینکه در دیوار جستجو کنید و تک تک شهر ها را عوض کنید گزینه همه شهرها مثل شیپور به دیوار اضافه شده است

 

ربات ارسال اگهی (fastrobot): این ربات برای ارسال اگهی به صورت اتوماتیک در دیواره و از ای پی ای دیوار استفاده می کند و در ساعت می تونه 600 تا اگهی ارسال کند

 

و بدلی عدم استفاده از موس کی بورد سیستم را اشغال نمی کند

 

ربات استخراج شماره دیوار: برای استخراج شماره از دیوار می باشد

نظرات :
هیچ دیدگاهی وجود ندارد شما اولین نفر باشید
ارسال نظر :